فال شبم

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فال شبم

فال شبم دیر اومدی می گفت  ، خسته شدی تو کوچه ولگردی

خط زدم اسمت از دلم دیروز ، باور نمی کردم که برگردی

***

بی خبر مهمونم شدی انگار ، قسم نخور به جون دل   پیچم

زخم دلم تو رو به خون  بارید ، وعده نده هنوزه سرگیجم

***

حرمت عشقت در دلم بیدار ، قدر ضیافت ها رو می دونه

عهد و شکستی با من و دنیا ، یادت نره این دل مسلمونه

***

مشتاقتم کی می رسه دیدار ، عطر نگاهت در فضا پیچید

یه مرغ تک پا  و دیارت دور ، کی می رسی ستاره  هام تابید

***

قطره شدم در  رخ این مهتاب   ،  اشک طلا باریده در جونم

خدا خدا دلِ من و دریاب  ، نماز شب تا سحر می خونم

***

می میرم از درد و عذاب تو ، می ترسم از حرفای تکراری

دلت اگر صدق و حیایی داشت ، ای گل ثعلب خودت مختاری

***

جاسم ثعلبی (حسّانی) 22/10/1392

 

 





:: برچسب‌ها:
فال شبم ,
:: بازدید از این مطلب : 1500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : یک شنبه 22 دی 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی